Skuteczne Metody Organizacji Czasu

Czy czas rządzi tobą czy ty rządzisz czasem?”

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

Czasu nie da się zaoszczędzić. Często odczuwamy, że nam on ucieka. Zdarza się, że mając go wystarczającą ilość nie potrafimy wykorzystać go w najbardziej efektywny sposób. Konsekwencją tego jest, że się gubimy. Chcemy zrobić wszystko naraz. W ostateczności nie robimy nic…

Trudności z organizacją czasu wpływają na efektywność naszej pracy. Warto zapoznać się z metodami zarządzania czasem, by efektywniej pracować i móc osiągać sukces. Sukces zarówno na polu zawodowym jak i osobistym.

 

W programie:

  • poznanie elementów organizacji czasu

  • autodiagnoza i poznanie stylów zarządzania czasem.

  • Poznanie czynników utrudniających organizację czasu oraz sposobów radzenia sobie z nimi.

  • Metody organizacji czasu – praktyczne ćwiczenia

     

Korzyści dla uczestników:

Uczestnicy poznają skuteczne metody zarządzania czasem oraz swoje sposoby organizacji czasu, ich zalety i wady. Dowiedzą się jak radzić sobie z czynnikami zakłócającymi organizację czasu. Nauczą jak stosować najskuteczniejsze metody zarządzania czasem.

 

Miej czas dla siebie, na pracę i osiągnij sukces!

 

Miejsce: Kochanowskiego 17A
Czas trwania: 8 godzin( jeden dzień)
Cena: 90zł

Zapisy: kontakt@pracownia-zagle.pl

lub 728 474 497